mandag 24. oktober 2011

19 Oktober: Hipp hipp hurra for Elias!!!

Gratulerer med 9 års dagen Elias!!

Så var det Elias tur å feire dagen sin. Det ble poolparty for alle nabobarna etter skolen og Dominos pizza og sjokoladekake etterpå. Det gikk faktisk fin fint og bake bursdagskake i min lille mini-ovn som jeg fikk Av Tove og Jarle,

 Gaveåpning og frokost på senga tildlig på morgenen!!!

Så fikk han det han ønsket seg: Kamera med filminnspilling!!! Nå blir det vel både zombie-film og nurf-film produksjon!!!!!


Pool-bad for store og små...

Kakeslabras!!!




Men dette funnet som jeg oppdaget dagen før, da jeg skulle ut på min morgenpromenade...., var kanskje en av de beste overraskelsene!!!
Vi fikk ha den lille familien hos oss i 3 dager, og koste oss masse med dem. De ble en liten attraksjon i gata, alle naboer og nabobarn ville klappe og se. Kattemor ble så stressa av all oppmerksomhet at hun flyttet dem til et annet sko-skap... Vel, takk for det!! så var de ikke lengre vårt ansvar, men søte og nusselige var de!!!! Katter er ville, herreløse dyr her i India, de holder seg rundt husene for der er det kanskje noe lettvinnt mat å få, men de vet også å klare seg selv, eller ikke... da er det naturen som går sin gang, vi får vel se om vi får se disse småttingene igjen!!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar